Geen commentaar
No-nonsense naam gevraagd voor healingbedrijf
- Wedstrijd van: Manik
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-12-2012
Datum einde: 19-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het leuke van deze naam vind ik dat er het Gaelic woord voor zwaan (mooi symbool) in zit (Eala). Als geheel als bedrijfsnaam bekeken vind ik hem echter niet zo sterk.

Geen commentaar
Klinkt als een aanbieding, zoals groupon. Kan handig zijn.

Geen commentaar
leuk maar te algemeen. Kan m.i. ook over een boek, een stoel, een treinreis of bezorgdienst gaan.

Geen commentaar
leuke variatie op bewustzijn en het gegeven dat een klant bewust de keus kan maken om zich beter te voelen.

Geen commentaar
het leest als ´propsie'. Nietszeggend. Op zijn best verwacht een klant hierbij een professioneel medium.

Geen commentaar
Klinkt m.i.als een drankje, of als een actie bij horrorfilm...

Geen commentaar
Veel te algemeen. Kan over elk bedrijf gaan.

Geen commentaar
Leuk, laagdrempelig, vrolijk, een beetje 'girlie' misschien. Vraag me wel af hoe lang Nederland het nog leuk vindt als er een z achter een woord staat...

Geen commentaar
Een leuke om naar beelden te vertalen, maar als naam plaats ik hem in de coachinghoek. Ook beleef ik bij deze naam onvoldoende de snelheid waarmee heling/transformatie plaats kan vinden.