No-nonsense naam gevraagd voor healingbedrijf
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Manik
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Totaal budget: € 99.00
- Datum start : 12-12-2012 14:51
- Datum einde : 19-12-2012 14:44
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 51
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Kernwoorden: laagdrempeligheid, krachtig, doorbraken, straightforward, ontvangergericht,service, custom made, effectiviteit, warmte, moeiteloosheid, blijheid, vertrouwen, bewustwording, inspiratie, verbinding, schoonheid.
Bedrijfsomschrijving:
Een healing zorgt ervoor dat je psychische ballast en belemmerende overtuigingen loslaat. Daardoor zit je beter in je vel en verbetert je gezondheid. Het bedrijf wil met doelgroepgerichte communicatie het bewustzijn rond de waarde van healing vergroten en met topbehandelingen bijdragen aan een gezondere, betere wereld. Het bedrijf heeft een commerciële aanpak voor ogen, met onder meer de actieve inzet van social media.
Doelgroep:
Het bedrijf is met name gericht op mensen met hbo-opleidingsniveau met lichamelijke en/of emotionele klachten of een gevoel van vastlopen. Reguliere circuit biedt onvoldoende oplossingen en men wil van de klachten af uit behoefte meer van het leven te genieten. Healing omdat het kan!
Kleuren, favoriete logo's, must haves
EddyKerkveld
-
-
Manik zegt :
Het leuke van deze naam vind ik dat er het Gaelic woord voor zwaan (mooi symbool) in zit (Eala). Als geheel als bedrijfsnaam bekeken vind ik hem echter niet zo sterk.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Manik zegt :
Klinkt als een aanbieding, zoals groupon. Kan handig zijn.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Manik zegt :
leuk maar te algemeen. Kan m.i. ook over een boek, een stoel, een treinreis of bezorgdienst gaan.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Manik zegt :
leuke variatie op bewustzijn en het gegeven dat een klant bewust de keus kan maken om zich beter te voelen.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Manik zegt :
het leest als ´propsie'. Nietszeggend. Op zijn best verwacht een klant hierbij een professioneel medium.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Manik zegt :
Klinkt m.i.als een drankje, of als een actie bij horrorfilm...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Manik zegt :
Veel te algemeen. Kan over elk bedrijf gaan.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Manik zegt :
Leuk, laagdrempelig, vrolijk, een beetje 'girlie' misschien. Vraag me wel af hoe lang Nederland het nog leuk vindt als er een z achter een woord staat...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Manik zegt :
Een leuke om naar beelden te vertalen, maar als naam plaats ik hem in de coachinghoek. Ook beleef ik bij deze naam onvoldoende de snelheid waarmee heling/transformatie plaats kan vinden.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-