No-nonsense naam gevraagd voor healingbedrijf

Datum start: 12-12-2012

Datum einde: 19-12-2012

Totaal budget: € 99.00
Nieuwste inzending
Book cover
Mauricek

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Bedrijf dat healing, reading, chakrabalancing, EFT en space clearing aanbiedt wil een commerciële, niet zweverig aandoende bedrijfsnaam. Humor mag.

Kernwoorden: laagdrempeligheid, krachtig, doorbraken, straightforward, ontvangergericht,service, custom made, effectiviteit, warmte, moeiteloosheid, blijheid, vertrouwen, bewustwording, inspiratie, verbinding, schoonheid.

Bedrijfsomschrijving


Een healing zorgt ervoor dat je psychische ballast en belemmerende overtuigingen loslaat. Daardoor zit je beter in je vel en verbetert je gezondheid. Het bedrijf wil met doelgroepgerichte communicatie het bewustzijn rond de waarde van healing vergroten en met topbehandelingen bijdragen aan een gezondere, betere wereld. Het bedrijf heeft een commerciële aanpak voor ogen, met onder meer de actieve inzet van social media.

Doelgroep


Het bedrijf is met name gericht op mensen met hbo-opleidingsniveau met lichamelijke en/of emotionele klachten of een gevoel van vastlopen. Reguliere circuit biedt onvoldoende oplossingen en men wil van de klachten af uit behoefte meer van het leven te genieten. Healing omdat het kan!

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Uhlenbeck Design Uhlenbeck Design
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-lk12HixE

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-J5RXa2m8

Geen commentaar

ManikManik

Klinkt voor mij als een Spa/yoga/wellnessresort, of als een ondertitel ipv een bedrijfsnaam. Het is ook niet of-of, een healing werkt fysiek, emotioneel, mentaal en spiritueel. Wat wel goed is aan deze naam, is dat het bewust voor een behandeling kiezen en de moeiteloosheid er wel uitspreekt.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-HEUNAPb6

Uhlenbeck DesignUhlenbeck Design

core als in human core

ManikManik

Klinkt als een (andere) healingmethode, geen klik met 'core'.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-zJGPpyIy

Geen commentaar

ManikManik

te algemeen en te weinig omvattend.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-BRgcEBpA

Geen commentaar

ManikManik

beetje te algemeen

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-ul66VVJ2

Geen commentaar

ManikManik

veel te algemeen, zowel qua doelgroep als qua vakgebied.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-tWSetkW0

Geen commentaar

ManikManik

mooie vondst.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-gseuom1I

Geen commentaar

ManikManik

hoewel deze qua inhoud past bij wat er tijdens een sessie gebeurt, vind ik hem toch nog wat algemeen (kan ook over een yoga-variant gaan of cosmetica). Bij mij roept de naam ook een associatie op met uitgaan van wat er mis is, minder positief.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-LrqLSwm8

Geen commentaar

ManikManik

Leuk gevonden en past bij het laagdrempelig en custom made-stuk, maar vind hem ook vrouwelijk/schoonheidssalon-achtig.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-K0tB3Jc8

Geen commentaar

ManikManik

Met het woord 'modern' in je bedrijfsnaam kom je in mijn beleving juist al snel ouderwets/achterhaald over.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-uhlenbeck-design-x97RHrBw

Geen commentaar

ManikManik

Klinkt als een schoonheidssalon.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.