Geen commentaar
No-nonsense naam gevraagd voor healingbedrijf
- Wedstrijd van: Manik
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-12-2012
Datum einde: 19-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Deze naam geeft te weinig 'smoel'/begrenzing/profilering. Lijkt me wazig in de ogen van de ontvanger.

Geen commentaar
De naam zegt wel iets over het resultaat van een behandeling, maar is te algemeen. Wat betekent het om (weer) InTouch te zijn? Het klinkt als coaching algemeen, of relatietherapie, of als een bedrijf wat wenskaarten verkoopt.

Geen commentaar
Te algemeen, te zweverig (hoewel het ook aan de firma Kwantum doet denken) en lijkt te verwijzen naar de healingmethode Quantum Touch. Bedrijf profileert zich daar niet mee.