Geen commentaar
Ontwerp een pakkende, onderscheidende naam voor mijn LinkedIn trainingsbureau
- Wedstrijd van: VictorB
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-08-2015
Datum einde: 28-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Nice, but too general maybe

Geen commentaar
Ohhh, I like this very much...
It's the best 'Linked Into ...' name out there sir.

Geen commentaar
Nice, but too general maybe

Geen commentaar
Wrong association; should be sales oriented instead of job

Geen commentaar

Geen commentaar
domains are free

Geen commentaar
Nice, but '(in)tuition' is a word not everyone understans immediately

Geen commentaar
Very nice names, but might get me in trouble with LinkedIn. Maybe a better way is to use 'Linked Into ...',instead of LinkedIn4. But a lot of these names with 'Into...' are already thougt of.
Yes I know a lot of good names with 'Into...' are occupied. Regarding this names the most important thing is that domains are free, even .com is free.

Geen commentaar
Too long...

Geen commentaar
Nothing that relates to training and or sales

Geen commentaar
Nothing that relates to training and or sales

Tuition - means Instruction; teaching
plus you get a word Intuition
Nice name, but no relation to sales