Ik heb de Engelse woorden voor goed (well) en vier (four) als klankuitgangspunt genomen.
Alle domeinnamen behalve de .com zijn vrij. Op de .com staat trouwens ook niet echt wat.
Op zoek naar catchy bedrijfsnaam
- Wedstrijd van: Pieter VH
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-12-2012
Datum einde: 11-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

D en R verwisseld van het woord direct. Verder is het dus gewoon een korte, krachtige fantasienaam.
NL domein is vrij.

Klinkt als honest, oftewel eerlijk. Daardoor heeft de naam een positieve connotatie. Alle domeinnamen hiervan zijn nog vrij (nl com nu eu en de rest).

No-nonsens betekent direct. Wanneer je speelt met dat woord en de e en i verwisselt, krijg je een naam die eindigt op ict. Ik vraag me af of dit de truuk is die Tefal ook ooit heeft uitgehaald ;-)
De .nl is vrij, net als veel andere extensies. De .com is gekoppeld aan directtv. De naam is dus uniek.
Leuke speling, maar zo komt de nadruk teveel te liggen op ICT, terwijl wij geen verkeerde verwachting willen scheppen.