Geen commentaar
Op zoek naar een prikkelende en exclusieve bedrijfsnaam
- Wedstrijd van: Mirjam De Z
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-11-2012
Datum einde: 30-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Op de één of andere manier associeer ik dit met een klusbedrijf. Maar op zich niet onaardig.

Geen commentaar
Voor ouderen goed te begrijpen en een duidelijk beeld, ik kan me voorstellen dat mensen in deze leeftijd bepaalde engelse namen lastiger te interpreteren en begrijpen vinden.
vandaar support ;-). Nee ik ben het met je eens en het bekt lekker.

Geen commentaar
Care heeft iets van zorg en gezondheid in zich, maar jullie doen meer, ook de ondersteuning en hulp bij concrete dingen. Vandaar de toevoeging achter Care om de lading te dekken.
dan wellicht als twee woorden

Iets terug kunnen doen voor de mensen die ons hebben opgevoed.
klinkt goed

Geen commentaar
Te lezen als TOGETHER, ook in de opmaak van het logo leuk vorm te geven, ook een plus in de 0 bijvoorbeeld.
cryptisch

Geen commentaar

Geen commentaar
Net dat beetje meer, duidelijk voor wie het is en wat jullie doen. Niet heel flashy, wel goed voor de doelgroep.
eens met je omschrijving