Op zoek naar een prikkelende en exclusieve bedrijfsnaam

Datum start: 05-11-2012

Datum einde: 30-11-2012

Totaal budget: € 150.00
Nieuwste inzending
Book cover
m66866

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn op zoek naar een bedrijfsnaam voor een service bureau waarbij wij diensten willen gaan aanbieden aan senioren. Wij willen ons richten op de leeftijdscategorie 70+. Waarbij wij pakketten willen aanbieden, denk aan een vrijetijdspakket ( naar musea, wandelingen, koken kortom inspelend op de toenemende eenzaamheid onder ouderen), een financieel pakket (financiële administratie op orde brengen, begeleiding naar banken/notaris ed), uiterlijke verzorgingspakket (knippen, pedicure,manicure, massage), begeleiding van en naar ziekenhuis en ondersteuning tijdens revalidatieperiode, kleine klusjespakket (van huishouding tot tuinverzorging), aanvraagpakket (aanvragen voor aanpassingen tot ziekenhusaanvragen en pgb).
In principe willen wij ons richten op de iets meer bemiddelde oudere. Wij willen een excellente service gaan bieden, waarbij het niveau van de begeleider hoog is.
Bij de start van de onderneming zullen wij zelf ook veel uren moeten gaan maken in de begeleiding. Toekomst beeld is echter wel dat wij meer de bemiddeling op ons gaan nemen.
Wij zijn op zoek naar een naam die direct duidelijkheid geeft en een tikje exclusief is, maar die het niveau overstijgt van 'ouderen servicebureau'.
Wie zijn wij? Wij zijn mirjam en Raymond 36 en 42 jaar oud. Twee kinderen van 5 en 2. Ons zoontje van 5 is zwaar geestelijk en lichamelijk gehandicapt. Ons zoontje is ook de reden dat wij dit gaan opstarten. Wij willen zelf over onze agenda kunnen beschikken en een zinvoller invulling (maatschappelijker) aan ons leven geven. Mirjam is bedrijfsleidster geweest en Raymond bankier.

Bedrijfsomschrijving


Zie hierboven.

Doelgroep


Wij gaan ons richten op de senioren doelgroep 70+. Die in principe nog lichamelijk en geestelijk midden in het leven staan. En niet alleen van hun AOW moeten leven.
Wij willen senioren de mogelijkheid bieden om volop van het leven te kunnen genieten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: OpMaat OpMaat
bedrijfsnaam-opmaat-KLW1zPJQ

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-opmaat-JjCJBWvQ

Geen commentaar

Mirjam De ZMirjam De Z

Op de één of andere manier associeer ik dit met een klusbedrijf. Maar op zich niet onaardig.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-opmaat-J6saNeXQ

Geen commentaar

OpMaatOpMaat

Voor ouderen goed te begrijpen en een duidelijk beeld, ik kan me voorstellen dat mensen in deze leeftijd bepaalde engelse namen lastiger te interpreteren en begrijpen vinden.

Mirjam De ZMirjam De Z

vandaar support ;-). Nee ik ben het met je eens en het bekt lekker.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-opmaat-HsF8ltlQ

Geen commentaar

OpMaatOpMaat

Care heeft iets van zorg en gezondheid in zich, maar jullie doen meer, ook de ondersteuning en hulp bij concrete dingen. Vandaar de toevoeging achter Care om de lading te dekken.

Mirjam De ZMirjam De Z

dan wellicht als twee woorden

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-opmaat-HFvPy1NQ

OpMaatOpMaat

Iets terug kunnen doen voor de mensen die ons hebben opgevoed.

Mirjam De ZMirjam De Z

klinkt goed

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-opmaat-FOyFYOCO

Geen commentaar

OpMaatOpMaat

Te lezen als TOGETHER, ook in de opmaak van het logo leuk vorm te geven, ook een plus in de 0 bijvoorbeeld.

Mirjam De ZMirjam De Z

cryptisch

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-opmaat-DY158l2O

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-opmaat-Bh3uj7rM

Geen commentaar

OpMaatOpMaat

Net dat beetje meer, duidelijk voor wie het is en wat jullie doen. Niet heel flashy, wel goed voor de doelgroep.

Mirjam De ZMirjam De Z

eens met je omschrijving

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.