Pakkende bedrijfsnaam en bijpassend logo

Datum start: 30-07-2012

Datum einde: 06-08-2012

Totaal budget: € 99.00
Nieuwste inzending
Book cover
Sania

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor een klein innovatief bedrijfje gespecialiseerd in:
- creatieve innovatieconcepten o.a. apps en surface
- woordvoerderschap
- strategische marketing communicatieplannen
- crisiscommunicatie
- marketing / guerilla-acties
- Beursmarketing
- Postitionering en profilering

wordt gezocht naar een hippe, originele naam en bijpassend uitdagend logo.

Eigenschappen van de eigenaar:
- jong maar zakelijk
- 'Het meisje met het lange rode haar'
- creatief
- Innovatief (heeft al diverse innovatiewedstrijden gewonnen)
- gericht om samenwerken
- Veel affiniteit met geschiedenis
- Mini & BMW rijder
- zoekt altijd uitdagingen en belevingen

Bedrijfsomschrijving


Zie omschrijving 'behoefte'

Doelgroep


Zorg gerelateerde instellingen, overheid, non-profit sector en MKB.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


inspiratie:

De naam en huisstijl moet een beleving / belevenis zijn! Een verhaal wat kan worden doorvertaald in een complete huisstijl en teksten.

Bedrijven die inspirerend zijn:
- Apple
- Google
- Freed
- Berliner Unterwelten
- Mini Cooper (tevens de bedrijfsauto)
- M&M's

Ik hou van korte krachtige namen. Maar ook van mooie Nederlandse woorden: ' Vrijgevochten', 'Karakter', 'Onderstroom', 'Passie', etc. Als er maar een beleving / verhaal aan te koppelen valt.


Kleuren (geen knal / felle kleuren)
sepia
- 1 kleur in combinatie met zwart/wit of sepia

Designer: Selser Selser
bedrijfsnaam-selser-VgMf4NEm

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-selser-PVBR1bLE

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-selser-N1uXo5mi

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.