Je komt me over als een vlammend, passioneel persoon. Je communiceert helder, streeft naar perfectie en weet heel duidelijk wat je wil. Zelfs de kleuren van je toekomstige huisstijl zie je al voor je. Je wens om de kleur cerise in je huisstijl te verwerken inspireerde me tot deze naam. "De kers op de taart", kracht = pit, doordringen tot de kern van de zaak, vuurrood, sappig, passioneel.
Pakkende en unieke naam voor ZZP-er eventueel met logo en huisstijl
- Wedstrijd van: Peppi
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-08-2012
Datum einde: 27-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De ; hoort er overigens niet achter. Een foutje in de site, als je het en-teken intikt komt de ; er automatisch achter.
Ik vind deze naam erg orgineel en ik zie ook wel een leuke huisstijl. Ik heb de naam getoetst maar de meeste mensen associëren hem met een bedrijf in taarten en/of taartbenodigdheden
Hallo Peppi, bedankt in elk geval voor het overwegen. En mocht je nog eens een winkel in bakspullen beginnen... Dan weet je je naam al! Met vriendelijke groet, Marieke Blokland, Bloknote