De naam is afgeleid van een klein taalfoutje wat veelvuldig voorkomt bij bijvoorbeeld kinderen; wesp wordt weps (zoals psycholoog spycholoog wordt). Het is een kort en krachtig woord, wat door de achterliggende gedachte een leuke knipoog meegeeft aan het geheel.
Qua huisstijl / vormgeving is de naam tevens makkelijk door te vertalen. Als icoon bij de bedrijfsnaam zou je kunnen denken aan een wesp. Let op dat je hier niet direct de steunkleur geel bij hoeft te gebruiken. Je zou ook kunnen kiezen voor iets minimalistischere "silhouette" vormen waardoor het ingevuld zou kunnen worden door een willekeurige andere kleur.
Als ondertitel zou je je professie kunnen noemen. "Weps, communicatie en advies".
Kortom, een lekker korte krachtige naam waar een leuke knipoog in verwerkt zit.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Mocht ik je interesse hebben gewekt dan zou ik graag met je aan de gang willen voor een bijpassende huisstijl en logo.
Met vriendelijke groet,
Kevin
Pakkende en unieke naam voor ZZP-er eventueel met logo en huisstijl
- Wedstrijd van: Peppi
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-08-2012
Datum einde: 27-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

