AVAVA
alternatieve kleurstelling
betekenis:
Audio Visual Ambiance Vitalisation Agency
- .nl beschikbaar (!)
- vormgeving letters refereert naar spots
in betekenis is 2e V ook te veranderen naar bijvoorbeeld: Value, Viable, Virtue, Vision, Valiance of Vitality.
voor vragen of verzoeken kunt u natuurlijk altijd reageren.
Pakkende herkenbare naam + LOGO! audio visueel evenementen
- Wedstrijd van: jansprangers
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-10-2010
Datum einde: 17-10-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



AVAVA
voorbeelden in kleur
betekenis:
Audio Visual Ambiance Vitalisation Agency
- .nl beschikbaar (!)
- vormgeving letters refereert naar spots
in betekenis is 2e V ook te veranderen naar bijvoorbeeld: Value, Viable, Virtue, Vision, Valiance of Vitality.
voor vragen of verzoeken kunt u natuurlijk altijd reageren.

AVAVA
op witte achtergrond.
betekenis:
Audio Visual Ambiance Vitalisation Agency
- .nl beschikbaar (!)
- vormgeving letters refereert naar spots
in betekenis is 2e V ook te veranderen naar bijvoorbeeld: Value, Viable, Virtue, Vision, Valiance of Vitality.
voor vragen of verzoeken kunt u natuurlijk altijd reageren.

AVAVA
betekenis:
Audio Visual Ambiance Vitalisation Agency
- .nl beschikbaar (!)
- vormgeving letters refereert naar spots
in betekenis is 2e V ook te veranderen naar bijvoorbeeld: Value, Viable, Virtue, Vision, Valiance of Vitality.
voor vragen of verzoeken kunt u natuurlijk altijd reageren.
De naam is te moeilijk. Mensen onthouden dit nooit!