Geen commentaar
Pakkende naam voor Grafisch Bureau in de sector toerisme en recreatie
- Wedstrijd van: dannylap
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-09-2016
Datum einde: 19-09-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


DESTINATION DESIGN of DESIGNATION

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Hier kwam ik op door Gullivers Travels. Graphical Travels zou ook nog kunnen. 'Grafische reizen' dus.
Wanneer het Nederlandse 'grafisch' in woordspeling wordt verwerkt 'zie je in het woordbeeld' al gauw 'graf' staan overigens. Met het Engelse graphical heb je dat niet.

Geen commentaar

Geen commentaar
Kan je ons vertellen wat de achterliggende gedachte zijn bij deze naam, hoe ben je er op gekomen en wat geeft deze naam voor gevoel bij jou?
Het beeld dat het oproept bij mij is er een van 'reuring' in grafische studio, daar wordt gewerkt, gecreëerd, van alles ontworpen m.b.t. allerlei mooie plekken op deze planeet.'Busy' Vind de klank an sich ook grafisch (looney tunes) en roept ook beelden van reizen op door reisgidsfenomeen lonely planet.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
of: DRAFTDRIVEN

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar