Geen commentaar
PART 1 : Concept-/bedrijfsnaam die inslaat als een BOM en die "very sticky" is...
- Wedstrijd van: david.donkers@it-jobbank.be
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 06-11-2009
Datum einde: 13-11-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Een zelfde concept als 'need.it', maar dan eens een in het Frans. een origineel alternatief voor de dikwijls gebruikte Engelse termen. en toch nog een krachtig woord dat aanduidt dat bij jullie de juiste persoon 'gevonden' kan worden.

Geen commentaar
Deze naam geeft weer wat de klant denkt...Hij mist iets en heeft dat dus nodig.
Ook aan elkaar geschreven blijft het herkenbaarmaar wordt het een krachtige naam.
'it' staat in deze naam niet rechtstreeks voor 'IT', maar kan wel zo opgevat worden omdat dat, denk ik, toch nog jullie hoofdaandeel is. de naam kan nog makkelijk aangevuld worden met de andere groepen. (Finance, HR,...)

Geen commentaar
Jobs is een woord dat zowel voor Nederlandstaligen, Franstaligen en het Engeltaligen begrijpbaar is en meteen verwijst naar wat jullie 'aan'bieden wat direct 'On' verklaart.

Geen commentaar
kan je de rationaal achter je verschillende inzendingen eens weergeven alvorens ik scores geef ?
'Get It' spreekt voor zich. Iemand zoekt een goede kracht, en 'gets it' / haalt die bij jullie.
'Gettit' vond ik een leuk alternatief dat toch nog verwijst naar 'Get It', maar minder 'direct'.