Het idee is simpel. De site moet het startpunt worden, oftewel in digitaal en engels "root".
Het begin, startpunt, de wortel. Maar ook letterlijk de directory in een bestandssysteem waaronder alle andere directory's zich bevinden.
de doelgroep zal zich hierin herkennen.
root.nl !
De visualisatie moet je niet letterlijk nemen als Logo. Maar een basis van een concept, die je natuurlijk kan fine-tunen... Hier wat steekwoorden: folder, map, archief, verzameling, digitaal, bron, info, digitaal, begin van iets nieuws.
Ik hoop dat je het idee/concept voelt.
Mvg Peter van Straaten
PART 1 : Concept-/bedrijfsnaam die inslaat als een BOM en die "very sticky" is...
- Wedstrijd van: david.donkers@it-jobbank.be
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 06-11-2009
Datum einde: 13-11-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


goede start - origineel - kort en krachtig - abstract en toch met een onderliggende message - I like it as a first start ! Well done Peter !