Rebranding! Old is nice, new is better!

Datum start: 25-04-2012

Datum einde: 11-05-2012

Totaal budget: € 75.00
Nieuwste inzending
Book cover
AQuintero

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Momenteel hebben we al een bedrijfsnaam sinds 2008: Stylish Colors.
Het is een goede naam en goed bekend bij de klanten. We zijn op zoek naar een nieuwe naam die ademd waar we voor staan​​. Het kan een Nederlands of een Engels bedrijfsnaam zijn; jij beslist. Misschien heb je een geweldig idee voor een naam die de Renova producten omvat, of wellicht heb je een idee voor een naam alle gekleurde producten omvat / staat voor een kleurrijk leven.

We krijgen veel gecombineerde worden. 1 woord als naam zouden we nog graag terug zien in de wedstrijd.

Nadat we een nieuwe naam hebben gekozen gaan we ook een wedstrijd uitschrijven voor een nieuw logo!

Bedrijfsomschrijving


We zijn een online winkel. Verkopen enkel gekleurde producten! Momenteel verkopen we voornamelijk Renova producten. Deze producten zijn gekleurd toiletpapier, keukenpapier, servetten en zakdoekjes. Voor de toekomst willen we meer verschillende gekleurde producten verkopen, niet alleen de Renova producten.

Doelgroep


Wij verkopen online aan consumenten, bedrijven, event planners en retailers. Vooral aan de Nederlandse en België markt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het huidige logo is bijgesloten. Je kunt uiteraard ook kijken op onze website www.stylishcolors.eu

Designer: pierretschG pierretschG
unternehmensname-pierretschg-cFAcadMm

pierretschGpierretschG

The term is generally reserved for unsubstantial and gaudy works that are calculated to have popular appeal and are considered pretentious and shallow rather than genuine artistic efforts

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-pierretschg-LTKYQnBY

pierretschGpierretschG

Pigments that are not permanent are called fugitive.
Since you offer products that are not permanent.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-pierretschg-KEh6p2PY

pierretschGpierretschG

term for the science of colors

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-pierretschg-JcNO1A12

pierretschGpierretschG

term for the science of colors

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-pierretschg-J03fDHd2

pierretschGpierretschG

term for the science of colors

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-pierretschg-Jl45HKdM

pierretschGpierretschG

splashing colors

pierretschGpierretschG

thats what your logo told me..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-pierretschg-J8kMTSFM

pierretschGpierretschG

CMYK-refers to the four inks used in color printing: cyan, magenta, yellow, and key

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-pierretschg-8NeIxA80

pierretschGpierretschG

loud like loud to the senses, and
napkins because of your product range

stylishcolorsstylishcolors

To much focussed on a selection of the offered products

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-pierretschg-790rLPLU

pierretschGpierretschG

gaudy means vulgar showyness and implies a tasteless use of overly bright

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-pierretschg-6Wh8XWxU

pierretschGpierretschG

garish describes what is offensively bright

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
unternehmensname-pierretschg-5uNPjeZU

pierretschGpierretschG

from loud to the senses

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.