The term is generally reserved for unsubstantial and gaudy works that are calculated to have popular appeal and are considered pretentious and shallow rather than genuine artistic efforts
Rebranding! Old is nice, new is better!
- Wedstrijd van: stylishcolors
- Categorie: Bedrijfsnaam
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-04-2012
Datum einde: 11-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Pigments that are not permanent are called fugitive.
Since you offer products that are not permanent.

term for the science of colors

term for the science of colors

term for the science of colors

splashing colors
thats what your logo told me..

CMYK-refers to the four inks used in color printing: cyan, magenta, yellow, and key

loud like loud to the senses, and
napkins because of your product range
To much focussed on a selection of the offered products

gaudy means vulgar showyness and implies a tasteless use of overly bright

garish describes what is offensively bright

from loud to the senses