Targeted Cancer Therapy Side Effects Controlled

Datum start: 15-02-2014

Datum einde: 25-02-2014

Totaal budget: € 359.00
Nieuwste inzending
Book cover
Mar©

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik heb een stichting - TARGET-RCI (Research, Consultancy, Innovation) en een eigen bedrijf (Target Boers-Doets Research & Consultancy), maar wij gaan een nieuwe fase in. Ik zoek een pakkendere naam. Ik verricht onderzoek, geef presentaties/workshops en ontwikkel schriftelijke informatie. Dit alles op het gebied van huid en slijmvliesreacties bij de doelgerichte kankertherapieën (in het Engels targeted therapy). De huid en slijmvliesreacties zijn mijn speerpunten waarvoor ik internationaal erkend ben als expert, maar ik behandel ook de andere bijwerkingen. Veel mensen vinden het lastig om de bijwerkingen te behandelen, maar als je de basisprincipes kent, zijn de meeste bijwerkingen vrij makkelijk onder controle te krijgen. Heel belangrijk, want veel patiënten stoppen nu met de behandeling vanwege deze bijwerkingen. Ik breng daar verandering in. De stichting richt zich op de patiënten en hun naasten en mijn bedrijf op de hulpverleners (artsen/verpleegkundigen)

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Milena Ch Milena Ch
naziva-firme-milena-ch-yVeY1uiW

Milena ChMilena Ch

Orange is an energetic color and symbolizes success(therapy success), encouragement (to handle the side effects), and stimulation (to continue therapy).

TargetTarget

I understand your explantion - but I assume most persons don't know that

Milena ChMilena Ch

Thank you for your comment. I think you can through your presentation and marketing to approach people about what it is, and why orange. I think it can be a very good presentation to present the name of the project and can be made flyers and other materials necessary for the promotion and people will understand what it is about. You can make a billboard with an orange background and write:
What do you know about orange?
To encourage people to think, to reflect on your billboard and to wonder what was going on.
At the bottom of the billboard can write your web site where people can see what it is, also older people who do not use computers, you can do an action in present name and what you do, share flyers that will explain what it is about .

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.