Targeted Cancer Therapy Side Effects Controlled

Datum start: 15-02-2014

Datum einde: 25-02-2014

Totaal budget: € 359.00
Nieuwste inzending
Book cover
Mar©

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik heb een stichting - TARGET-RCI (Research, Consultancy, Innovation) en een eigen bedrijf (Target Boers-Doets Research & Consultancy), maar wij gaan een nieuwe fase in. Ik zoek een pakkendere naam. Ik verricht onderzoek, geef presentaties/workshops en ontwikkel schriftelijke informatie. Dit alles op het gebied van huid en slijmvliesreacties bij de doelgerichte kankertherapieën (in het Engels targeted therapy). De huid en slijmvliesreacties zijn mijn speerpunten waarvoor ik internationaal erkend ben als expert, maar ik behandel ook de andere bijwerkingen. Veel mensen vinden het lastig om de bijwerkingen te behandelen, maar als je de basisprincipes kent, zijn de meeste bijwerkingen vrij makkelijk onder controle te krijgen. Heel belangrijk, want veel patiënten stoppen nu met de behandeling vanwege deze bijwerkingen. Ik breng daar verandering in. De stichting richt zich op de patiënten en hun naasten en mijn bedrijf op de hulpverleners (artsen/verpleegkundigen)

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Wilko Wilko
nom_entreprise-stefsit-Oa0yOxw8

WilkoWilko

Hi, here is my suggestion for your new brand name.
SKIN + INVOLVE = SKINVOLVE
this is a very explicit name and easily remembered.

TargetTarget

Nobody knows where this is about

WilkoWilko

you are an expert in skin reaction; so you are involved in skin studies. It is a word game
Maybe i didn't understand what you're really doing

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.