Zoals beloofd, mijn tweede ontwerp voor Amora wedding planner.
Het logo bevat nu ook nog een duidelijk beeldmerk, namelijk onder de naam (een teken van verbondenheid).
Daarnaast zijn er nog wat andere toevoegingen gedaan, om te kijken hoe dat staat.
Elk logo kan uiteraard nog veranderd worden in kleuren e.d., dus als u een specifiek logo wilt zien in een ander kleurschema, dan kunt u dat natuurlijk aangeven.
Zelf vond ik de kleuren paars en goud wel heel mooi.
Paars staat voor plechtigheid en goud voor luxe (een mooie bruiloft).
Ik hoop dat u ze mooi vindt en hoop snel feedback te krijgen.
vriendelijke groeten,
Mark Nuyens
bedenk een pakkende bedrijfsnaam + logo voor mijn werk als weddingplanner
- Wedstrijd van: henriette69
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-11-2010
Datum einde: 12-12-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


zie eerder commentaar
Zie eerder commentaar.

Eerste ontwerp voor de naam + logo voor uw bedrijf, gespecialiseerd in het organiseren van bruiloften e.a.
De naam 'Amora' heb ik overigens even gegoogled en zo te zien bestaat deze nog niet. Althans, niet voor deze branche (en is dus vrij om te gebruiken).
Morgen zal ik een tweede ontwerp maken en dan met ringen, in plaats van bloemen. Ik vond ringen op het eerste gezicht wellicht wat voorspelbaar (cliche), maar misschien dat ik er nog iets unieks van kan maken.
U hoort het nog van mij.
Hier is in ieder geval mijn eerste ontwerp...
Mark
naam zit te veel op de liefde en te weinig op het geen waar het omdraait het organiseren van een bruiloft.
Dan zitten we kennelijk niet op dezelfde lijn.
Zelf denk ik dat een dergelijk logo juist wel zo'n uitstraling moet hebben. Mensen beslissen (de weddingplanner) op emotie en wat voor emotie hebben mensen die gaan trouwen.....?
Sorry voor deze reactie; het is alleen jammer dat mijn inzending slechts 1 ster krijgt, terwijl deze hoogstwaarschijnlijk nog het beste zou werken als logo.
Succes ermee.