Bedrijfsnaam en logo schoonheidssalon & pedicure

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: mhelmond
  • Categorie: Bedrijfsnaam & logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 28-08-2012 22:54
  • Datum einde : 11-09-2012 22:50
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: psd,ai,eventueel mag het ook in eps, etc
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 37
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor een bestaande schoonheidssalon zoeken we i.v.m. een verhuizing en verbouwing een nieuwe frisse start met een nieuwe naam en nieuw logo.

Bestaande naam wordt niet op voorhand verstrekt omdat we hier geen link mee willen maken. Daarnaast willen we een nieuwe kleurstelling. Wens voor de naam is kort en krachtig. Geen naam met "Schoonheidssalon......" of "Schoonheid en pedicure....". Als men dit logo ziet moet de link met hip, modern en vernieuwend direct gelegd worden. De vestigingsplaats van het bedrijf is Kesteren. Dit ligt in de omgeving van de Betuwe in Gelderland. We zijn op zoek naar een naam in de trant van de genoemde favoriete logo's.

Bedrijfsomschrijving:

Het bedrijf omvat een schoonheidssalon en voetenbar. Tevens kun je hier zonder afspraak binnenlopen voor korte behandelingen. Ook is het gevormd in een 'winkelconcept'. Binnenlopen, korte behandeling doen, inplannen van afpraken en workshops, kopen van producten, alles is mogelijk. De uitstraling van het winkelconcept is in de trant van Apple. Aan de skinbar kan men op hun gemak producten naar wens te gebruiken, voelen en testen. Uitstraling van het bedrijf is sjiek en strak. Veel hoogglanswit, veel licht en luchtig. Open en toegankelijk voor klanten. Op het gebied van kleur komt waarschijnlijk donkerblauw terug in de winkel. Vloeren worden licht eiken. De merken van de producten in de salon zijn Dermalogica, Pascaud, O.P.I. en Pupa. Voor de bedrijfsnaam willen we uitsluitend de Nederlandse of Engelse taal gebruiken en mag het niet een bestaand bedrijf zijn, we dagen jullie creativiteit uit!

Doelgroep:

Mannen en vrouwen tussen de 35 en 55 jaar met een bovenmodaal (gezins)inkomen. De prijsstelling van behandelingen en producten ligt hoger dan gemiddeld qua concurrentie. Dit komt ook doordat de doelgroep in het hogere segment ligt. Het logo moet dit ook uitstralen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleuren wit, donkerblauw, grijs. We twijfelen nog tussen logo met altijd een naam of ook een 'bedrijfskenmerk' zoals apple, shell, audi en de meeste automerken hebben.

Favorieten zijn: http://www.soapcompany.com (Soap Treatment Store), http://www.skincarecenter.nl (Skin Care Center), http://www.pascaud.com (Pascaud), http://www.g2o.nl/ons-werk/logo-huisstijl/mooi-more-wonen/ (Mooi&More Wonen), http://www.brasserie.nu (Brasserie Nu), http://www.rivieramaison.com (Riviera Maison), http://www.assinkonline.nl/pure%20identity/ (Assink Pure Identity).

CHRLT
  • Bedrijfsnaam & logo # 119781 voor Bedrijfsnaam en logo schoonheidssalon & pedicure wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer CHRLT:

      Hierbij mijn ontwerp voor een logo. Ik hoop dat dit logo aan uw wensen voldoet. Zo niet, dan hoor graag als u er een aanpassing op heeft.

      Met vriendelijke groet,
      Charlotte van der Heijden

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network