Bedrijfsnaam en logo schoonheidssalon & pedicure
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: mhelmond
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Totaal budget: € 199.00
- Datum start : 28-08-2012 22:54
- Datum einde : 11-09-2012 22:50
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: psd,ai,eventueel mag het ook in eps, etc
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 37
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bestaande naam wordt niet op voorhand verstrekt omdat we hier geen link mee willen maken. Daarnaast willen we een nieuwe kleurstelling. Wens voor de naam is kort en krachtig. Geen naam met "Schoonheidssalon......" of "Schoonheid en pedicure....". Als men dit logo ziet moet de link met hip, modern en vernieuwend direct gelegd worden. De vestigingsplaats van het bedrijf is Kesteren. Dit ligt in de omgeving van de Betuwe in Gelderland. We zijn op zoek naar een naam in de trant van de genoemde favoriete logo's.
Bedrijfsomschrijving:
Het bedrijf omvat een schoonheidssalon en voetenbar. Tevens kun je hier zonder afspraak binnenlopen voor korte behandelingen. Ook is het gevormd in een 'winkelconcept'. Binnenlopen, korte behandeling doen, inplannen van afpraken en workshops, kopen van producten, alles is mogelijk. De uitstraling van het winkelconcept is in de trant van Apple. Aan de skinbar kan men op hun gemak producten naar wens te gebruiken, voelen en testen. Uitstraling van het bedrijf is sjiek en strak. Veel hoogglanswit, veel licht en luchtig. Open en toegankelijk voor klanten. Op het gebied van kleur komt waarschijnlijk donkerblauw terug in de winkel. Vloeren worden licht eiken. De merken van de producten in de salon zijn Dermalogica, Pascaud, O.P.I. en Pupa. Voor de bedrijfsnaam willen we uitsluitend de Nederlandse of Engelse taal gebruiken en mag het niet een bestaand bedrijf zijn, we dagen jullie creativiteit uit!
Doelgroep:
Mannen en vrouwen tussen de 35 en 55 jaar met een bovenmodaal (gezins)inkomen. De prijsstelling van behandelingen en producten ligt hoger dan gemiddeld qua concurrentie. Dit komt ook doordat de doelgroep in het hogere segment ligt. Het logo moet dit ook uitstralen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleuren wit, donkerblauw, grijs. We twijfelen nog tussen logo met altijd een naam of ook een 'bedrijfskenmerk' zoals apple, shell, audi en de meeste automerken hebben.
Favorieten zijn: http://www.soapcompany.com (Soap Treatment Store), http://www.skincarecenter.nl (Skin Care Center), http://www.pascaud.com (Pascaud), http://www.g2o.nl/ons-werk/logo-huisstijl/mooi-more-wonen/ (Mooi&More Wonen), http://www.brasserie.nu (Brasserie Nu), http://www.rivieramaison.com (Riviera Maison), http://www.assinkonline.nl/pure%20identity/ (Assink Pure Identity).
Anna A.
-
-
mhelmond zegt :
sorry dit zijn niet de namen die we zoeken, op het moment vinden het bubbels & beauty mooi heb je hier een suggestie voor?
-
Anna A. zegt
Dat hangt er vanaf; is Bubbels&Beauty; jullie eigen suggestie of een eerdere suggestie van een andere ontwerper? In het eerste geval kan ik er wel iets mee, in het tweede geval kan ik de naam uit principe niet gebruiken.
-
mhelmond zegt :
eigen idee.
-
Anna A. zegt
Ok dan kan ik er wel wat mee! In dezelfde trant als mijn eerdere ontwerpen?
-
mhelmond zegt :
nee graag een heel ander voorstelt dit is niet mijn smaak / stijl
-
Anna A. zegt
In dat geval bedank ik ervoor, volgens mij staan er genoeg hele andere voorstellen tussen.
-
mhelmond zegt :
klopt maar niet het geen waar ik naar op zoek bent. jammer dat u het niet verder wilt proberen.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-