Hallo,
hierbij mijn voorstel: Toptijd...Glimlach door het leven.
Kort, krachtig, begrijpelijk en tijdloos. Ouderen staan aan de top van hun leven. Door glimlachend door het leven te gaan beleven ze een Toptijd. Het gevoel geven dat het leven nog in volle bloei is en niet het 'koppie laten hangen' (zie beeldmerk bloemen). De slogan glimlach door het leven (gebiedende wijs) kan op 2 manieren worden opgevat. Naast de letterlijke 'vertaling' kan het tevens worden opgevat als symbool van geluk: iemand die een glimlach heeft verkregen DOOR te leven zoals hij/ zij dat altijd gedaan heeft in het verleden...(en dat nu wil en kan handhaven).
Ik begrijp dat de kans groot is dat jullie de keuze voor deze wedstrijd al gemaakt hebben. Keuzes zijn uiteraard te herzien, vandaar toch mijn inzending...
Met vr. groet, Jeffrey
Bedrijfsnaam en logo voor bedrijf dat ouderen weer laat glimlachen.
- Wedstrijd van: Zinnovate
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-01-2012
Datum einde: 19-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

