Een Nederlandse merk naam om dat ik merk dat de Latijnse woorden ook in de zorg sector langzaam verdwijnen, daarnaast communiceert een naam die mensen begrijpen beter dan het zoveelste cura bedrijf.
Als logo: rimpels op een plas water. En plas waar mensen hun persoonlijke behoefte aan eerstelijnszorg, uit kunnen vissen.
Kernwoorden: natuurlijk, vrij, fris, duidelijk,
Zowel groot als klein zal dit logo goed communiceren,
Graag ontvang ik een reactie voor eventuele aanpassingen.
bedrijfsnaam en logo voor een nieuwe bedrijf op het gebied van management in de eerstelijnszorg
- Wedstrijd van: nvanvelthoven
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-12-2011
Datum einde: 12-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

