Beste n.selbach,
Hier nog een variatie op het logo en een sfeerbeeld, graag hoor ik van u een reactie.
Met vriendelijke groeten,
Jelle Klumpenaar
jelle.klumpenaar@gmail.com
Bedrijfsnaam en logo voor onderneming in de financiële dienstverlening
- Wedstrijd van: n.selbach
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-12-2010
Datum einde: 31-12-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste n.selbach,
Dit is de bedrijfsnaam die ik bij uw onderneming vind passen. 'Secure' en 'Advice' zijn woorden die in het dagelijks leven veel voorkomen en worden dus beter onthouden dan een nieuw verzonnen woord. Ik heb gekozen voor het lettertype Candara, dit is een schreefloos lettertype met mooie rondingen, toch oogt het strak en betrouwbaar.
Het logo tussen de woorden in heeft twee betekenissen: Het stelt ten eerste een reikende hand voor die, met haar adviezen, de klant wil brengen waar hij/zij heen wil, en ten tweede stelt het een musje voor die staat voor de eerlijkheid en betrouwbaarheid van uw bedrijf.
Ik heb voor de kleur oranje gekozen omdat dit aan de ene kant een innovatieve kleur is maar aan de andere kant ook een betrouwbare kleur (zie ING).
Wat vindt u van de bedrijfsnaam en het logo? Zijn er elementen die ik naar uw mening zou kunnen veranderen? Feedback stel ik zeer op prijs.
Met vriendelijke groeten,
Jelle Klumpenaar
jelle.klumpenaar@gmail.com