Beste opdrachtgever,
Bijgaand mijn inzending:
your-advice
Een frisse persoonlijke naam die zeker jongeren, maar ook ouderen zal aanspreken.
Door de losse vorm van het praat/advies wolkje krijgt het geheel een sympathieke en persoonlijke uitstraling.
Ook het gebruik van alleen kleine letters (onderkast) draagt bij aan deze uitstraling.
De positieve omhooglopende vorm van het wolkje beeld "groei" uit.
Het kleurgebruik en font zijn hip, maar toch zakelijk. Eventueel zou er nog een pay-off onder kunnen.
Ik ben benieuwd naar je reactie!
Groeten Sjoerd
Bedrijfsnaam en logo voor onderneming in de financiële dienstverlening
- Wedstrijd van: n.selbach
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-12-2010
Datum einde: 31-12-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

