Bedrijfsnaam en logo voor onderneming in de financiële dienstverlening

Datum start: 08-12-2010

Datum einde: 31-12-2010

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
klumpie1

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zoeken een nieuwe bedrijfsnaam en eventueel direct een logo.

Wat wel:
- naam moet fris(opvallend), jong, zakelijk zijn en makkelijk blijven hangen(het liefst simpel)
- moet de jongere generatie aanspreken en de oudere niet afstoten
- mag zeker afwijken van het gangbare, maar moet wel betrouwbaar overkomen
- beschikbaar bij de kvk en als .nl extensie


Wat niet:
- standaard namen
- niet (teveel) lijken op of klinken als anderen
- saai kleurgebruik
- voorspelbare logo's met geldtekens

Bedrijfsomschrijving


Een jong, innovatief en onderscheidend bedrijf in de financiële dienstverlening. Wij bieden financieel advies aan en bemiddelen in financiële producten voor zowel particulieren als bedrijven. Wij zijn volledig onafhankelijk. Dit kan bijvoorbeeld een hypotheek of een zakelijke verzekering zijn. Onze dienstverlening bieden wij steeds vaker via internet. Met name simpele verzekeringen worden hier afgesloten. Het complexe advies geven wij bij de klant thuis of op kantoor.

Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


frisse en jonge kleuren, niet te donker

Designer: Henrico Jima Henrico Jima
bedrijfsnaam_logo-henrico-jima-ohBGzYzw

Henrico JimaHenrico Jima

Beste opdrachtgever,

Ofinion is afgeleid van het latijnse woord: Opinion. Opinion is advies in het latijns. Ik heb er Ofinion van gemaakt, Fini staat in relatie staat met financiën.

Het logo heeft een fris en abstracte vormgeving en staat voor het omarmen van financiën.

Tevens is ofinion.nl nog beschikbaar.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Henrico Jima Design

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.