Paars en blauw, een warme en toch ook frisse en zakelijke combinatie.
Bedrijfsnaam & logo (& huisstijl) gevraagd voor zorgorganisatie die tandprotethische zorg bij ouderen/zorginstellingen op locatie verzorgd.
- Wedstrijd van: dennisdaems
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-12-2010
Datum einde: 10-01-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een 2e variant in paars en grijs:
- paars voor warmte en vertrouwen
- grijs voor zakelijkheid en professionaliteit

Goed om te horen dat de naam en het ontwerp je bevalt.
Ik heb een paar nieuwe ontwerpen gemaakt en daarbij gevarieerd met bold en light lettertype, omdat ik het woord 'BrotherCare' in de vorige versie wel wat aan de zware kant vond.
Verder ook andere kleuren:
- het paars straalt warmte en vertrouwen uit;
- de turquase kleur staat voor medisch/kwaliteit/professionaliteit.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

Beste Dennis,
Hierbij mijn 3e idee, variatie op de 2e.
Met vriendelijke groet,
Margreet

Beste Dennis,
Hierbij mijn 2e idee, zelfde naam, ander ontwerp.
Met vriendelijke groet,
Margreet

Beste Dennis,
Hierbij mijn ideeën voor naam en logo van jullie nieuwe bedrijf. Ik heb het feit dat jullie 2 broers zijn als uitgangspunt genomen, daar gaat meteen een gevoel van vertrouwen vanuit. (Mijn eerste idee was DuoDent maar dat bestaat al...)
Verder heb ik de vormgeving strak gehouden om ook directies en andere zakelijke relaties aan te spreken.
Met vriendelijke groet,
Margreet
Hoi Margreet, goede toelichting en goed bedacht. Waarom heb je voor deze kleuren gekozen? Ik vind deze tot op heden samen met 1 ander design en naam het beste.
Groet, Dennis