Beste Hatiz, hierbij mijn idee voor naam+logo voor uw uitzendbureau. Geinspireerd door de woorden \'down-to earth\", terwijl \'let\'s get down to work\' betekent: laten we aan het werk gaan. Ik hoop dat het in de goede richting is.
mvg
Connie | studioZ
Bedrijfsnaam + Logo + Huisstijl voor uitzendorganisatie
- Wedstrijd van: Hatizzz
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-11-2011
Datum einde: 09-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Connie, ik ben een wedstrijd gestart voor een naam voor mijn uitzendbureau. de wedstrijd heet Help: een catchy naam voor een klein pittig uitzendbureau. ik kom jouw voorstel voor een ander uzb tegen en deze spreekt mij best aan. wellicht kun je nog verder meedenken of deze ook bij mij indienen. hij maakt zeker een kans. Ik hoor het wel. gr. sigrid