bedrijfsnaam+logo voor marketingadviesbureau
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: cketelaar
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Totaal budget: € 100.00
- Datum start : 13-05-2011 15:05
- Datum einde : 02-06-2011 15:05
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 21
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
het moet wel: verantwoord, doordacht, slim, behendig, nauwkeurig, premium kwaliteit
maar het moet daarentegen ook: eigenzinnig, een tikkeltje rebels, net even anders, vintage, out-of-the-box (sterk punt), retro, hip, tijdloos, maar wel subtiel (geen schreeuwend merk of te opzichtig op zoek naar een bepaald image) (en al helemaal geel look-a-like van een van genoemde voorbeelden)
ik denk aan merken als o'neil, reef (beiden 'surf-merken'), apple (think different campagne), google (denk aan hun personeelsbeleid), Bang&Olufsen (style, design), Fender (merknaam in handwriting als extra beeldmerk?) Aston Martin (exclusiever dan dat wordt het niet), adidas orignals (die urban retro look),
Bedrijfsomschrijving:
als startende zelfstandige wil ik me richten op advies en assistance op het gebied van;
marketing (van strategie tot en met implementatie)
communicatie (van planning tot uitvoer (exclusief design/dtp/photoshop/etc.)
online marketing (van strategie tot en met instrumentbeheer)
Verder is de kennis van ondersteunende hardware, software en andere ICT en online diensten een toegevoegde waarde.
Doelgroep:
MKB Nederland
starters
Kleuren, favoriete logo's, must haves
het logo moet apart en in combinatie met de merknaam goed te plaatsen zijn. denk aan het logo van nike of apple. symbolen die in een zwart-wit context maar ook in sprekende, kleurrijke situaties prima ingepast kunnen worden.
de vintage-surf-urban-creative- look spreekt me aan. maar het logo moet zoals gezegd ook in een sobere, zakelijke setting (dat is toch de business en er zijn ook serieuze situaties, papieren waarbij te speels niet past) geplaatst kunnen worden
wat betreft de bedrijfsnaam zoek ik niet naar een beschrijvende naam. juist een nog niet bestaande naam waarvan de merkwaarden nog ingevuld kunnen worden. de merknaam moet in onze buurlanden ook enigzins mee kunnen (duits, frans, engels) al is dat niet de eerste prio nu. maar de engelse r (denk hete aardappel) is voor veel "oer-nederlanders" bijvoorbeeld vaak lastig.
Vision
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Vision:
Beste opdrachtgever,
hierbij mijn logo en naam.
Direx = direct ..de weg wijzen.
voor de beeldmerk heb ik voor een dynamische vorm gekozen. de vorm is gemaakt uit de i en x letters maar is ook een subtiel verbeelding van een persoon die een grote staap vooruit maakt.
MVG
vision
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-