Ik heb het logo gebaseerd op de termen persoonlijk en verbinden. Elk persoon heeft een unieke identiteit die het maken van keuzes tot iets waardevols maakt. Unique Value. De lijnen in het logo vormen samen tot een geheel, wat symboliseert dat keuzes goed zijn, maar gestroomlijnd moeten worden voor goede resultaten. De vormen van het logo vormen een connectie die staat voor het samen brengen van startende ondernemers, andere investeerders en tussenpersonen. Ik heb gekozen voor warme kleuren, omdat deze wereld over het algemeen wat zakelijk en grauw over komt naar de buitenwereld.
Business Angel ?
- Wedstrijd van: Randal
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-11-2011
Datum einde: 15-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

