Helaas, ik ben copywriter en marketing deskundige, geen logo-maker. Daarom van mij geen hip logo, maar wel een aantal goede namen en slogans.
thefloorcrafters
floorcrafters
noanova
noaflooring
en een hele leuke : woodenfingers (als in \"groene vingers\') straalt lef en creativiteit uit!
SLOGANS:
Live on wood
We touch floors
Om goed in Google te scoren is het slim om een domeinnaam te registreren die jullie kernactiviteit omschrijft, bv. houtenvloeren.nl (die is natuurlijk al bezet). Maar wil je gewoon een lekkere bedrijfsnaam, dan kun je natuurlijk een Google-vriendelijke domeinnaam extra registreren.
Meer weten of hulp nodig bij het schrijven van de website? Laat het maar weten!
De Battle van het jaar
- Wedstrijd van: thijs
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-06-2011
Datum einde: 01-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

