Beste,
Hier vindt u mijn versie van hoe ik jouw logo zie. De bedrijfsnaam bestaat uit drie belangrijke delen: my, personal en click. \'My\' staat voor een persoonlijke en ongedwongen benadering, maar toch professioneel. Met \'personal\' leg ik de nadruk op het persoonlijke, omdat iedere persoon anders moet benaderd worden. Daarnaast leg ik de nadruk op de band (of \'click\') tussen de bemiddelaar en de klant. Als de \'klik\' er niet is, dan zal het contact of bemiddeling nooit goed verlopen. Is de klik er, dan kan je een betrouwbaar netwerk opbouwen.
Je kan de bedrijfsnaam vanuit twee standpunten bekijken: deze van de klant en deze van de bemiddelaar.
Met deze bedrijfsnaam heeft de klant het gevoel dat hij een persoonlijke benadering zal krijgen.
Daarnaast heb ik een beeldmerk bijgevoegd. Een simpel vinkje, maar toch heel sterk. Dat vinkje staat voor een positieve touch. We zijn er van overtuigd dat we dat een goeie samenwerking zullen komen. Daarom heb ik ook gekozen voor de groen kleur.
Veel succes,
Jeroen
Een startende personeelsbemiddelaar met grote dromen, alleen nog geen naam en logo
- Wedstrijd van: phonkoop
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-12-2010
Datum einde: 09-01-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

