Een startende personeelsbemiddelaar met grote dromen, alleen nog geen naam en logo
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: phonkoop
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Totaal budget: € 200.00
- Datum start : 27-12-2010 16:37
- Datum einde : 09-01-2011 16:37
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 40
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Na 10 jaar in de branche te hebben werkt, wil ik graag voor mijzelf beginnen in de personeelsbemiddeling (de link zijn tussen het bedrijfsleven en de werkzoekende/zzp'ers). Ik ben zelf 34 jaar (stukje achtergrond) en heb een HBO achtergrond, sterrenbeeld (voor wie dat iets zegt) is Leeuw/Draak. Mijn doel is om binnen 4 jaar een succesvol bemiddelingsbureau te runnen vanuit Brabant (eerst als eenpitter en daarna verder groeien). Mijn bedrijf richt zich met name op werving en selectie en het bemiddel van zelfstandigen. Belangrijk in mijn branche is natuurlijk een sterk en een betrouwbaar netwerk. Naast dat ik vraag en aanbod bij elkaar breng, kan ik ook coaching, trainingen en begeleiding geven. Kenmerken die in mijn organisatie terug moeten komen is passie (voor werk, reizen, nieuwe dingen ontdekken), openheid, gedreven, zorgvuldig, nieuwsgierig, gelijkwaardigheid, creatief in het vak (maar niet met bedenken van namen) en humor. Persoonlijke klik/contact is een heel belangrijk en vertrouwen een must! Zaken, qua naam, waar ik aan zit te denken zijn (mensen, het zijn, symbolen van netwerken etc). Ik loop zelf een beetje vast en blijf in het zelfde rondje draaien. Ook zijn veel namen al bezet op internet of via de KvK/Merkenbureau Benelux.
Doelgroep:
Mijn doelgroep zijn ZZP'ers die een opdracht zoeken en personen die een vaste baan willen. Met name HBO of hoger die gespecialiseerd zijn op hun vakgebied (In de eerste jaren van mijn bedrijf richt ik eerst op financieel, daarna wellicht aanvullen met andere specialisme).
De opdrachtgevers bevinden zich met name in de eerste jaren in Noord Brabant e.o. Dit zullen met name opdrachtgevers zijn binnen de profithoek. Contactpersonen zijn met name personeelfunctionarissen of financieel directeuren.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Niet TE abstract (mogen dieren zijn / mensen). Snel herkenbaar! Kleuren moet vertrouwen/transparantie uitstralen. Logo mag grappig zijn