Geen commentaar
Een startende personeelsbemiddelaar met grote dromen, alleen nog geen naam en logo
- Wedstrijd van: phonkoop
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-12-2010
Datum einde: 09-01-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Beste Phonkoop,
Bij deze nog een concept voor uw bedrijfsnaam en logo. Deze keer heb ik gekozen voor een strak en simpel logo, met als beeldmerk een netwerksymbool. De naam is afgeleid van het woord 'network' en is dan ook dubbelzinnig bedoeld. Door de n te veranderen in een g, krijg je het woord getwork. En dit staat dat weer voor het vinden en behouden van werk. Een abstract logo dat er professioneel uitziet.
Ik hoor graag wat u ervan vindt.
Overigens zijn alle namen die ik bedacht heb, nog niet te vinden bij de KvK.
Met vriendelijke groet,
Dominique Verzeilberg
Diamond Designs
www.diamond-designs.nl
Beste Dominique,
Deze tweede logo/naam past beter bij mij (Getwork). Strakker en de tekst spreekt mij meer aan. Alleen ik krijg meer het gevoel van een uitzendbureau (met name Work). Het is meer een netwerk waar mensen gebruik van maken (zoals ZZP'ers). Ik moet er nog even over na denken.
Alvast bedankt!
Groeten,
Peter Honkoop
Beste heer Honkoop,
Ik begrijp helemaal wat u bedoelt! Ik ga er nog even over brainstormen.
Groeten Dominique

Geen commentaar

Beste Phonkoop,
Bij deze mijn ontwerp voor uw logo. Ik heb gekozen voor de naam Ambice. De naam is kort en krachtig en iedereen zal meteen weten wat de naam betekend. Het is een samenvoeging van de woorden ambition en advice. Ik heb het logo strak gehouden, maar toch speelse elementen erin terug laten komen. In het beeldmerk ziet u twee menselijke figuren die elkaar een 'high five' geven. Dit staat voor succes en het oplossen van moeilijkheden.
Ik vind het erg fijn dat u zo een uitgebreide omschrijving heeft gegeven van uw bedrijfsactiviteiten. Hier kan ik erg veel mee!
En ik vond het grappig om te lezen dat u een leeuw bent! Ik ben er ook één!
Ik hoor graag wat u van het ontwerp vindt en of u nog het een en ander aangepast wilt zien.
Met vriendelijke groet,
Dominique Verzeilberg
Diamond Designs
www.diamond-designs.nl
Beste Dominique,
Bedankt voor het meedoen met deze wedstrijd. Ik zie de combinatie van de twee worden, echter de samenvoeging vind ik niet zo. Logo is iets te speels. De tweede logo/naam past beter bij mij (Getwork). Strakker en de tekst spreekt mij meer aan. Alleen ik krijg meer het gevoel van een uitzendbureau (met name Work). Het is meer een netwerk waar mensen gebruik van maken (zoals ZZP'ers). Ik moet er nog even over na denken.
Alvast bedankt!
Groeten,
Peter Honkoop