Beste Jeroen,
Bij deze mijn inzending voor het logo. De vorm refereert te kijken naar een doel als zijnde objectief met een zekere transparantie die qua kleurcombinatie zeker niet discriminerend is.
Het stelt ook de zorg voor van meerdere individuen die zich ergens op richten. De naam is een verbastering van het woord euro in de Engelse taal, het woord you als in jij of u geeft het weer een persoonlijke tint wat weer verwijst naar het aanspreken van mensen en daardoor banden met elkaar leggen en zaken doen.
Ik hoor graag uw reactie
MVG
Patrick
Freelance (europees) aanbestedings en inkoop adviseur
- Wedstrijd van: Jeroenveenendaal
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-06-2011
Datum einde: 06-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

