Bij dezen een rustiger versie van het logo. Ik vrees dat ik geen verdere wijzigingen kan maken voordat de wedstrijd afloopt, omdat ik een week naar Engeland ga. Uiteraard ben ik daarna wel bereid om aanpassingen te doen.
Freelance (europees) aanbestedings en inkoop adviseur
- Wedstrijd van: Jeroenveenendaal
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-06-2011
Datum einde: 06-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt, maar het gevoel is er toch niet helemaal bij.

Het logo bestaat uit de Penrose-driehoek, de onmogelijke driehoek. Het idee hierachter is dat het gunnen van aanbestedingen of het bepalen van een inkooppartner altijd gebonden is aan diverse criteria, die elkaar meer dan eens lijken uit te sluiten. Daarnaast is het een leuke blikvanger.
De naam \'angle\' slaat natuurlijk enerzijds op de driehoek, maar anderzijds betekent het ook een invalshoek, een manier van denken.
Het rode logo straalt kracht uit en valt direct op. Het blauwe logo is iets rustiger en straalt vertrouwen uit. Uiteraard is blauw ook een van de Europese kleuren.
Goed idee, krachtige naam met dito logo. De afwerking van het logo vind ik wel wat eenvoudig. De kleuren zijn voor mij wat hard. Dat mag wat rustiger / zakelijker