Garra Rufa zoekt merknaam+logo voor luxe segment

Datum start: 17-11-2011

Datum einde: 15-12-2011

Totaal budget: € 225.00
Nieuwste inzending
Book cover
Esther

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Garra Rufa is actief in de wellness branche en is op zoek naar een merknaam. Let op: de merknaam moet aan de wellness branche gekoppeld zijn en niet zozeer aan Garra Rufa vissen.

Bedrijfsomschrijving


Garra Rufa is dé specialist in de snel groeiende markt van de Garra Rufa Fish Spa. Wij zijn (inter)nationaal leverancier van originele Turkse Kangal Garra Rufa vissen en exclusief producent van het Garra Rufa Footspa concept. Momenteel is Garra Rufa actief met het ontwikkelen van een nieuw product.

Doelgroep


Een sterke focus op de wellness- sector met daarin partijen zoals schoonheidscentra, wellness centra en sauna’s. Tot de doelgroep behoren ook hotelketens, sportscholen en vakantieparken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Merknaam: de merknaam moet bij voorkeur internationaal te gebruiken zijn. Ook moet de merknaam kort en krachtig zijn.
Logo: de kleuren van het logo dienen te passen bij de kleuren lichtblauw en grijs. Het logo moet overeen komen met het product en dus een chique uitstraling hebben.

Designer: Ucreative Ucreative
bedrijfsnaam_logo-ucreative-mmUvj5lY

UcreativeUcreative

Geachte heer/ mevrouw,

Hierbij mijn deelname aan uw wedstrijd.
Ik heb gekozen voor een simplistisch ontwerp en bijpassende naam. Het woord \"Coreal\" komt uit koraal/coral, daarbij zijn \"core\" en \"al\" beide als één woord en als een geheel te gebruiken.

Het idee achter het beeldmerk is dat de eerste drie blokken staan voor de \"core\" de mens/klant. Het blauwe blok staat voor het product \"Coreal\" die ook hoger staat dan de rest, om zo een groter contrast te maken om het product van belang te maken.

Ik ben benieuwd wat u er van vindt!

Groet!

Jeremy

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.