dag jeroen,
hierbij mijn 1e concept tbv. van jullie accountantskantoor. Ik heb getracht het zakelijke te combineren met een tikkeltje eigenwijsheid in de beeldsfeer. De eerste met de naam \"versatile\" ofwel veelzijdig en \"centipes\" ofwel duizendpoot.
Versatile geeft een beeld van de zogeheten \"jonge honden\" mentaliteit, snel, duidelijk, kwaliteit en een tikkeltje eigenwijsheid.
Centipes daarentegen is de zakelijkhied met een knipoog naar een persoonlijke benadering in de vorm van een subtiele verwijzing van de letter \"i\" als icon.
Ik ben benieuwd naar jullie feedback,
mvrgr.
Daudt
GEZOCHT: NAAM, LOGO EN HUISSTIJL VOOR NIEUW OP TE RICHTEN ACCOUNTANTSKANTOOR
- Wedstrijd van: Jeroen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-10-2011
Datum einde: 03-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


eerste iets te veel prive detective, 2e spreekt wel aan. Kleur iets wat terughoudend, achterliggende gedachte spreekt wel aan.
dag jeroen,
bedankt voor de feedback, wij gaan ons uiterste best om het het 2e concept naar wens uit te werken,
met groet,
daudt