image voor de snelt groeiende interactieve huizensite

Datum start: 09-12-2011

Datum einde: 21-12-2011

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
Ilja

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Pakkende/herkenbare naam, eenvoudige spelling, goed te communiceren en visualiseren via radio en tv. De vrije domeinnaam met extensie .nl is van essentieel belang! Het is absoluut niet noodzakelijk dat de nieuwe naam directe verwijzing moet hebben met huis/wonen etc. We zien ook graag suggesties van namen die pakkend zijn en nieuw bedacht. Denk aan bijv. namen als funda/ziggo/ben/jaap etc.

Bedrijfsomschrijving


We ontwikkelen een interactieve huizensite waarnaast het huizenaanbod ook interactie mogelijk is met de bezoekers over lifestyle-onderwerpen. De site wordt niet statisch maar we werken veel met video en flash. Dit ook ten behoeve van het huizenaanbod.

Doelgroep


Mensen die hun huis verkopen, en mensen die op zoek zijn naar een nieuwe woning en tevens geinformeerd willen worden op het gebied van trends en lifestyle

Kleuren, favoriete logo's, must haves


in de logovormgeving moet een huis of een deel van een huis herkenbaar zijn. Andere suggesties zijn welkom!

Designer: REFAËL DESIGN REFAËL DESIGN
bedrijfsnaam_logo-yourcreation-design-mTRW5KjI

Geen commentaar

REFAËL DESIGNREFAËL DESIGN

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn eerste idee voor uw opdracht.
Homies klinkt vrolijk in de oren en is makkelijk te spellen.

Ook klinkt het als home is..
Nou home is lifestyle / trends
zo kan het samen gelezen worden maar het blijft toch apart en is makkelijjk te spellen.

Graag hoor ik uw idee hierover

mvg carla

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.