Beste opdrachtgever,
Ik heb gekozen voor de kleur rood, die ook in het huidige design van de website zit. Er zijn 2 afslaande pijlen in het logo verwerkt. Deze slaan op het gehele principe iets 'anders' te doen. De normale route is weergeven met de stippellijntjes.
Kortom: Ik ben uitgegaan van het 'anders' doen van dingen.
Ik ben benieuwd naar uw reactie!
Groeten,
Tim
Leren Anders Doen in de markt zetten (onderwijsgerelateerd)
- Wedstrijd van: lerenandersdoen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 11-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Tim,
Wat super dat je zo snel een reactie hebt gegeven. Ik vind het begin en eind leuk ludiek.
Waar we nu nog mee zitten is dat we tevens een nieuwe naam willen voor het bedrijf. LerenAndersDoen is een product wat we gaan leveren.
En qua logo zou ik ook wel meer durf erin willen zien, meer beweging/actie zonder dat het schreeuwt of zo.
snap je wat ik bedoel?
Eveline