Naar mijn idee een juiste vertaalslag van de wensen van Lerenandersdoen. Een speelse draai gegeven aan de laatste letter, waardoor de gebruiker VAKWERK kan lezen. Dit geeft gelijk een professionele uitstraling. Ik ben benieuwd naar de feedback van de opdrachtgever.
Met vriendelijke groet,
Ilse Pepping
Leren Anders Doen in de markt zetten (onderwijsgerelateerd)
- Wedstrijd van: lerenandersdoen
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 11-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Ilse,
Ik vind het een heel stoere variant op onze vraag. Ik zie je beredenering terug in het logo.
We hebben een voorkeur uitgesproken voor Zinnewijzer en zien hierin een vriendelijk ontwerp terug, passend bij onze doelgroep.
bedankt en succes verder,
eveline
Geen probleem. Succes met het product.