Merknaam en logo voor op te richten afdeling residentiële projectontwikkeling

Datum start: 23-02-2011

Datum einde: 22-03-2011

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
suiita

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Krachtig, gemakkelijk te onthouden, duidelijk, fris, jong, .... Bij voorkeur dient het logo ook duielijk de merknaam te bevatten (letters kunnen al genoeg zijn), geen te typische zaken (figuren) zoals bouwgereedschap, stenen, ... .

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn een bouwbedrijf dat actief is in de provincie Antwerpen waarbij we ook actief zijn op het gebied van residentiële projectontwikkeling in eigen beheer of voor een derde partij. De merknaam (en logo) dient om al onze residentiële projecten onder 1 paraplu te brengen en naamsbekendheid te geven, de merknaam dient geen associatie op te roepen met onze huidige activiteiten als bouwbedrijf. Derden dienen dit te aanzien als een onafhankelijke entiteit, los van onze traditionele activiteiten. De merknaam dient vooral te associëren met zekerheid, kwaliteit, duurzaamheid, fris, creativiteit & dient te verwijzen naar onze residentiële projectontwikkeling (leuke en toffe woonomgevingen voor jong & oud).

Doelgroep


Onze doelgroep is zeer uitgebreid van jonge starters tot senioren. Echter willen we wel een fris, kwaliteitsvol, creatief & jong imago (als merknaam en logo) dat men koppelt aan leuke en aangename woonomgevingen waarin iedereen wil wonen (zowel mensen met een klein als een groot budget). Deze merknaam moet zowel gepresenteerd kunnen worden aan kopers, huurders, financiers, als overheden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het logo (en bijhorend de merknaam) dient zowel in kleur als zwart/wit duidelijk over te komen, gelieve het kleurgebruik te beperken (geen kleurboeken). Voorkeuren zijn wit, groen, blauw, echter andere kleuren mogen ook. Verras ons positief!

Designer: sarttras sarttras
bedrijfsnaam_logo-sarttras-OovD1kH2

Geen commentaar

sarttrassarttras

MAATPLAN : Een project waar voor iedereen wel wat bijzit.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam_logo-sarttras-o9E08CIq

Geen commentaar

sarttrassarttras

AMBIANCE > betekenis: omgeving met betrekking tot de sfeer alsook sfeervolle omgeving.
Ook gevonden als synoniem bij woonomgeving.
AMBIANCO is hiervan afgeleid en je kan de co nog eventueel zien als afkorting van company.
De A heb ik zo gekozen omdat het een constructie is plus een positieve uitstraling heeft door de ronding in de dwarsstreep van de A, hetgeen iets \'smile-achtigs\' heeft. Het oogt ook fris en jong
AMBIANCO is nog vrij in alle domeinen.
De pay-off kan natuurlijk ook vervangen worden door iets anders; vb aangenaam wonen, Paradise Building ... maar ik heb het hier bewust ruim gehouden omdat u aangeeft dat er geen associatie hoeft te zijn met jullie activiteiten als bouwbedrijf.
Ik ben benieuwd wat u ervan vindt.

Met vriendelijke groet,

Annick

BrettPBrettP

Bedankt voor je deelname!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.