Beste Pieter,
Hierbij mijn voorstel voor uw logo. Bij het ontwerp ben ik uit gegaan van het geen wát u doet en niet zo zeer hoe. Opdrachtgevers zullen bij u terecht komen voor luchtfoto\'s. Dat de fotografie wordt uitgevoerd door een drone is op meerdere fronten een pluspunt, maar niet het doel van een opdracht.
Het logo vertaald het werk wat u levert. Ook zonder de tekstuele toevoeging aan het logo is het helder wat u doet.
Naam en logo die zowel mij, als u, naar grotere hoogte brengen
- Wedstrijd van: pdewaard
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-12-2011
Datum einde: 01-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Ron,
Dank voor je inzending. Ik begrijp jouw insteek en sta ook achter jouw gedachte. Echter vindt ik het logo niet die high tech uitstraling hebben die ik wens. daarbij is het niet alleen foto maar ook video. Afbeelding dekt de lading dan ook niet geheel.
groet,
Pieter