NAAM en LOGO voor advieskantoor, analyseren bedrijfsrisico's

Datum start: 03-11-2011

Datum einde: 11-11-2011

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
chiomar

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De naam wordt "Dé Risicoregisseur" . Nu nog een SUBtitel, toevoeging die verwijst naar verzekeren. Bijvoorbeeld: "regie over uw verzekerignsrisico's". Daarnaast zou ik graag willen beschikken over bijpassende huisstijl, logo dat zekerheid, vertrouwen, objectiviteit, ontzorgen/gemak, kracht uitstralen. In modern jasje. Ik adviseer immers totaal andere dan de gebruikelijke verzekeringsadviseurs. Ik verkoop niets en sta naast hem/haar. Ik wijs wel de weg want die ken ik en heb overal contacten. .

Bedrijfsomschrijving


Ben een ervaren (32 jaar advieswerk) verzekeringsspecialist en richt me uitsluitend op bedrijven, vooral op MKB/MKB Plus ondernemingen.Ga nieuw starten. Ik werk niet traditioneel door tegenover de ondernemer plaats te nemen en mijn advies en product te verkopen, maar ga naast de ondernemer plaatsnemen en hem/haar ECHT OBJECTIEF van advies dienen, NIET OP PROVISIEBASIS maar op uren/fee tarief. Zo kan ik na een analyse van de bedrijfsstructuur en risico's van de onderneming (aansprakelijkheid, brand, inbraak, water, aanrijding, verzuim personeel, debiteurenrisico, compagnonsrisico bij overlijden etc. etc.) beoordelen welke partijen het best een voorstel kunnen vervaardigen op mijn aanwijzingen. Een tender wordt uitgeschreven. Zo kan ik bijv. voor datgene wat de ondernemer belangrijk acht om te verzekeren direct writers als Centraal Beheer, TVM, Bovemij erbij betrekken, maar ook de banken of de verzekeringsmakelaar. Dat betekent optimaliseren van het pakket qua dekking en zekerheid zonder zorgen, tegen de beste prijs welke in de markt te verkrijgen is. Voordeel en gemak, de ondernemer kan bovendien doorgaan met zijn eigen bedrijf, inkoop, verkoop, personeel en marketing/reclame, want ik sta immers objectief en deskundig aan zijn/haar zijde.

Doelgroep


MKB / MKB Plus / Industrieel.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Frisse moderne kleuren die vertrouwen uitstralen maar niet oudbollig zijn.
Geen roze, geel en flauwe kleuren. Krachtig en duidelijk. Kijk maar.

Designer: Cornelissen Design Cornelissen Design
bedrijfsnaam_logo-dutch-design-group-jecW2iq8

Cornelissen DesignCornelissen Design

Beste,

Hierbij mijn inzending. Ik heb voor een krachtig logo gekozen. Voor \'Risico\' heb ik een voor een chique lettertype gekozen waarbij de tekst niet binnen de kaders blijft. Bij \'regisseur\' is dat juist wel het geval. Ik hoor graag wat u ervan vindt!

Groet, Emile

ArnoArno

Beste Emile,
Bedankt voor je inzending. De bedrijfsnaam za vermoedelijk Dé RISICO REGISSEUR worden. Het chique lettertype voor RISICO kan m.i. ook vertaald worden als oudbollig. Wat vindt jij?
De ondertitel is kort maar krachtig. Zou kunnen.
Evt \"regie over uw verzekeringsrisico\'s \" of zoiets. Iets waar misschien de link met Regisseur in terug komt?

Ik hoor graag je visie.

Groet
Arno

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.