Naam & logo voor high-design badkamer accessoires bedrijf
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: markproject
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Totaal budget: € 275.00
- Datum start : 07-09-2011 12:09
- Datum einde : 05-10-2011 12:09
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 71
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De kerneigenschappen van ons bedrijf en onze cultuur zijn:
- Degelijk, No-nonsense, maar een tikkeltje eigenwijs
- Elegant, gesofisticeerd en design/fashion savvy, maar amicaal (makkelijk in de omgang)
- Slim en sharp-minded met oog voor kwaliteit en detail
- Internationaal en open voor andere culturen en nieuwe ervaringen
De kenmerken van onze producten zijn:
- Dutch Design: clear & straightforward with some courage added to it
- Luxe door eenvoud in design en kwaliteit (in product ervaring en in product afwerking)
- Zeer eenvoudig in gebruik
Bedrijfsomschrijving:
Wij zijn een bedrijf dat actief is in high-design badkamer accessoires, die de ‘badkamer en wellness ervaring’ verrijken door luxe in eenvoud, modern design en gebruiksvriendelijkheid.
We zijn NIET actief in sanitair en kranen.
Doelgroep:
High-end hotels (internationaal)
High-end consumenten (internationaal)
Kleuren, favoriete logo's, must haves
We vergelijken onszelf graag met de volgende merken:
Bang & Olufsen
Apple
LAUFEN
Bossini
Dornbracht
Nespresso
Domino
-
-
Toelichting van de designer Domino:
een samentrekking van de woorden show shower yours
-
markproject zegt :
Beste Domino,
Het is toch niet de richting waar wij aan denken. Het is te speels, en de naam is niet sterk. Het impliceert namelijk dat wij actief zijn in douches terwijl dit niet het geval is.
Ik dank je voor je inzending en moeite. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Domino:
Subtile een combinatie van toevoegen subtiel end
-
markproject zegt :
Wederom dank voor je inzending. De naam en logo zijn niet erg geschikt voor het high-end segment. Wanneer iets luxe of subtiel is, geef je het product niet de naam luxe of subtiel. Het woord moet er synoniem van woorden.
Een geniaal voorbeeld is de Mercedes-Benz reclame over het busje. "Vito, de Mercedes onder de busjes". Mercedes is synoniem gaan staan voor kwaliteit, elegantie en klasse.
Ik hoop dat dit inspiratie geeft. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Domino:
door het gebruik van het woord savvykwam ik op het volgende
bathness 2 up, 1 down
awesome, cool, hip, meant to be a compliment to make something cool or someone feel good. -
markproject zegt :
Dank voor de inzending. Ik zie echter nog steeds geen clean en subtiel logo. De naam is meer geschikt voor een badkamer speciaalzaak, dat zijn wij helaas niet.
Hopelijk kun je hier wat mee.. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
markproject zegt :
Dank voor de inzending! Het logo komt niet erg elegant op mij over. Kunt u mij vertellen waar zoliz voor staat?
Wellicht kan het woord in een andere, meer elegante setting een andere wending krijgen? -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-