Naam & logo voor high-design badkamer accessoires bedrijf
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: markproject
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Totaal budget: € 275.00
- Datum start : 07-09-2011 12:09
- Datum einde : 05-10-2011 12:09
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 71
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De kerneigenschappen van ons bedrijf en onze cultuur zijn:
- Degelijk, No-nonsense, maar een tikkeltje eigenwijs
- Elegant, gesofisticeerd en design/fashion savvy, maar amicaal (makkelijk in de omgang)
- Slim en sharp-minded met oog voor kwaliteit en detail
- Internationaal en open voor andere culturen en nieuwe ervaringen
De kenmerken van onze producten zijn:
- Dutch Design: clear & straightforward with some courage added to it
- Luxe door eenvoud in design en kwaliteit (in product ervaring en in product afwerking)
- Zeer eenvoudig in gebruik
Bedrijfsomschrijving:
Wij zijn een bedrijf dat actief is in high-design badkamer accessoires, die de ‘badkamer en wellness ervaring’ verrijken door luxe in eenvoud, modern design en gebruiksvriendelijkheid.
We zijn NIET actief in sanitair en kranen.
Doelgroep:
High-end hotels (internationaal)
High-end consumenten (internationaal)
Kleuren, favoriete logo's, must haves
We vergelijken onszelf graag met de volgende merken:
Bang & Olufsen
Apple
LAUFEN
Bossini
Dornbracht
Nespresso
AmirDesigns
-
-
Toelichting van de designer AmirDesigns:
Beste Mark, bij deze mijn volgende inzendingen< Misschien wel Driemaal is scheepsrecht. hehe.
Ik hoop dat er iets tussen zit dat je aanspreekt want heel veel namen die alles hebben dat jullie zoeken zijn heelaas al bezet maar we blijven verder zoeken. Ik hoor graag je reactie weer.
Gr Amir -
markproject zegt :
Beste Amir,
Er zit helaas niet echt iets tussen waarvan ik dolenthousiast word. Het zijn vooral beschrijvende namen waarvan de combinaties niet erg goed uitwerken.
Misschien is een fictieve naam wel een beter idee? Wat ik wel goed vind, zijn de beeldmerken die je erbij verwerkt. Vooral van Badance is een sterke.
Mark -
AmirDesigns zegt
Beste Mark, nou dat is dan heel jammer. Ik heb mijn best gedaan. Helaas...
Dit zijn allemaal namen die nog vrij zijn .nl etc... verder wordt het alleen maar moeilijker. Iets eindigend op de letter I klinkt mij te Italiaans en het moet toch Dutch Design daarom heb ik dat liever niet gebruikt.
Maar ik denk dat iemand anders wel iets geschikt voor je kan bedenken. Iig veel succes met de zoektocht. Ben echt benieuwd naar wat het zal worden.
Gr Amir -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer AmirDesigns:
Beste Mark, bedankt voor je reactie.
Ik heb 5-tal nieuwe voorstellen waarbij ik de laatste het beste vind. Ik zeg nog niks eerst even kijken wat jij er in ziet en dan leg ik het graag uit. Ik hoor graag van je. Gr AmirDesigns -
markproject zegt :
Beste Amir,
Ik begrijp welke kant je op gaat. Verwijzingen naar sanitair wil ik er liever niet in hebben, dat is toch echt een andere sfeer die je daarmee creëert. Bad heeft dat minder maar ligt er heel erg aan hoe je het gebruikt.
Ik mis de elegantie in de woorden, het zijn goede namen voor sanitair speciaalzaken! Dus de denkwijze zit al dicht bij ons.
Probeer iets krachtigs maar toch exclusief en elegants te vinden. Als je de naam hoort, moet je direct het gevoel hebben dat het gaat om kwaliteit en klasse.
Je minimalistische design bevalt me! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer AmirDesigns:
Beste opdrachtgever, hier is mijn eerste inzending voor uw naam en logo...
BAPART
bestaande uit BA voor bad
en PART als deel dus accessoires...
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Mvg, AmirDesigns -
AmirDesigns zegt
Wat ook opvalt als je naar Engels gaat kijken dan lees je B APART dus niet samen zijn, los van elkaar zijn.
-
markproject zegt :
Beste AmirDesigns,
Allereerst complimenten wat betreft het clean houden van het logo, dat zie ik graag. De naam bapart vind ik echter minder. Zeker in de Engelse manier zou ik het eerder plaatsen als kledingmerk.
Wellicht heb je andere ideeën die je kunt verwerken in een clean en subtiel logo?
Groet,
Mark -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-