Ik heb twee beeldlogo\'s ontworpen en 1 tekstueel logo. Ik heb gekozen voor de naam Honsting. Het is een combinatie van de Latijnse betekenis van de woorden werving, selectie en detachering.
Ik heb er een strak en zakelijk logo van gemaakt. Bij de beeldlogo\'s heb ik drie figuren geplaatst. Het staat voor de drie werkzaamheden die jullie leveren. Werving & Selectie en detachering. Ik heb nu gekozen voor de kleur groen.
Deze kleur kan natuurlijk veranderen in een kleur die jullie graag willen. Eventueel zou je ervoor kunnen kiezen de drie figuren allen een andere kleur (of kleur tint) te maken. Hierdoor benadruk je de drie werkzaamheden. Maar ik weet niet hoe belangrijk jullie de drie groepen vinden.
Verder heeft het logo \'geen fratsen\' het is een strak en zakelijk logo.
Ik ben benieuwd wat u van mijn ontwerp vind.
Nieuwe naam + logo detacheerder / werving & selectie bureau
- Wedstrijd van: Kerkheide
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-11-2011
Datum einde: 18-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

