Beste Lucie,
Hierbij mijn deelname aan uw wedstrijd.
Ik heb aan de hand van uw briefing dit ontwerp bedacht. Het is een simpel en duidelijk geheel, de naam \"innolyze\" bestaat uit \"innovatie/innovation\" en \"analyseren/analyzing\". De naam is dus ook internationaal goed bruikbaar. De tagline \"Beyond analyzing\" geeft aan dat het bedrijf uniek is en er een andere kijk op geeft dan andere.
Het beeldmerk bestaat uit 6 banen. Een kleine knipoog naar water(sport) zoals zwem banen maar niet direct. Het donkere gedeelte staat voor het analyseren en het lichtere gedeelte voor optimaliseren dat het hoogste contrast weergeeft. Dit komt ook weer overeen met het beeldmerk.
Ik ben benieuwd wat u er van vindt!
Groet!
Jeremy
Pakkende naam en logo voor startende adviseur productieprocessen
- Wedstrijd van: Lucie
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-11-2011
Datum einde: 06-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooi strak ontwerp en leuke naam. Het logo mag nog iets meer betekenis krijgen. Ook de tagline is het nog niet helemaal. Mag eventueel ook in het nederlands.
Mooi strak ontwerp en leuke naam. Het logo mag nog iets meer betekenis krijgen. Ook de tagline is het nog niet helemaal. Mag eventueel ook in het nederlands.