Geen commentaar
Pakkende naam voor unieke plek
- Wedstrijd van: Brenda
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-07-2011
Datum einde: 17-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste opdrachtgever,
Uit uw omschrijving heb ik een belangrijk woord opgepikt: leven. Het is een belangrijk terugkerend thema. Het latijnse woord hiervoor is \'vitae\' (bij iedereen welbekend, zoals uit curriculum vitae = cv). Dit is gecombineerd met de locatie, een landelijke boerderij. Het achtervoegsel \'erij\' wordt ook gebruikt in proces/maak-woorden (rederij, brouwerij enz.). De vitaerij is een begrip dat iets met je leven doet. Je gaat erin en komt er als iemand anders weer uit. Je hebt iets geleerd, iets gecreëerd, je ontwikkeld. De ondertitel onderstreept nogmaals de kern.
Het logo is nu modern met een sierlijk randje. Mocht de naam of het logo u aanspreken dan zijn aanpassingen altijd mogelijk.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
mvg,
estoy