WenS
Zoals u zelf voorstelde. Incl. nieuw beeldmerk en pay-off.
Mvg,
R. Nijsse
tandarts
- Wedstrijd van: remko
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-06-2011
Datum einde: 05-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



DenD
Incl. nieuw beeldmerk en pay-off.
\"Kies verstandig\"
Mvg.
R. Nijsse

-- DEND UPDATE --
Graag hoor ik van u.
Mvg,
R. Nijsse
wil je eens proberen: WenS tandartsen; Eerste letter van een paar van onze achternamen. Het is mijn bedoeling dat, wanneer we reclame maken, de naam-kleur direct opvalt. Iemand ziet bijvoorbeeld vanuit zijn ooghoek een kleur of vorm en weet direct dat hij met onze praktijk temaken heeft. Dit logo is rustig, prima, maar valt daardoor minder op, de groene DEND vond ik beter, misschien iets met een glimlach / lippen ?
Beste Remko,
Bedankt voor uw feedback. Komt in orde, ik ga er aan werken!
Kunt u mij (wellicht in een privé bricht) de achternamen van uw specialsten geven? Dit zou het \'creatieve proces\' ondersteunen.
Nog een prettig weekend.
Mvg,
R. Nijsse

Beste Remko,
Hierbij een geheel nieuwe combinatie van naam en logo.
Ik heb hierbij gekozen voor de naam \'Glim\', dat uiteraard een verwijzing heeft naar glimlach. Daarnaast vind het een mooie, op zichzelf staande, naam voor een tandartsenpraktijk.
Het logo heb ik fris en helder blauw gehouden. Ik heb de kies, die ik in mijn eerdere werk al eens heb laten terugkomen, verder uitgewerkt. Deze is nu minder druk en hard aanwezig en geeft nu een subtiele en mooie afronding aan het geheel.
De font het ik hetzelfde gehouden, deze is naar mijn mening zeer geschikt. Niet druk, mooie natuurlijke rondingen en geen onnodige tierelantijntjes. Hierdoor behoud je het serieuze dat je combineert met een vriendelijke look.
Graag hoor ik van u.
Mvg,
R. Nijsse

Geachte,
Hierbij een tweede naam.
\'DEND\'
Een korte hippe makkelijk te onthouden en frisse naam. Natuurlijk verwijst DEND naar dent, echter heb ik er expres voor gekozen de t te vervangen door een d. Dit maakt de naam \'zachter\' en vriendelijker.
Omdat ik eerst wil weten of de naam uw interesse wekt, heb ik het (naam)logo simpel doch modern en hip gehouden.
Mijns inziens is DEND voor de gehele doelgroep een goede naam in alle opzichte.
Graag hoor ik van u,
R. Nijsse
Ook deze vind ik nieuw en helder, gaat al wat meer naar een fictieve naam; is prima. Als het maar breed toegankelijk is en \"blijft hangen\"

Geachte,
\"Verstandig\"
Allereerst een leuke woordspeling voor een tandartsenpraktijk. Daarnaast staat het niet alleen voor de manier waarop mensen met hun gebit zouden moeten omgaan, maar ook voor de vakkundigheid van uw specialisten.
De luchtige naam schept een meer relationele band dan andere zakelijkere en medische termen die vaak in een praktijknamen gebruikelijk zijn.
Naast de relationele band kan het ook vertrouwen creëren.
Ik hoor graag van u.
Mvg,
R. Nijsse
verstandig spreekt mij erg aan. Ik zou het goed vinden om dit idee als startpunt te nemen en hiermee het logo verder uit te werken, een kiesje is leuk maar heb je ook andere ideeen hierover?