hierbij een nieuw voorstel. de naam spreekt voor zich denken we. de uitraling van het logo is gericht op frisheid met een mooie glans van goed glazuur.
Roy & Jeanine
tandarts
- Wedstrijd van: remko
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-06-2011
Datum einde: 05-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



beste remko,
hierbij onze inzending. de naam spreekt denk ik voor zich, heeft een positieve lading.
de vorm is simpel maar fris en heeft door de rondingen associaties met vrolijk en glimlachen.
gr roy en jeanine
heel origineel idee maar een beetje over de top
mijn praktijk staat in etten leur, hier bestaat al een praktijk die blinq heet, Ik vond het idee van bling wel heel hip maar ook om deze reden niet bruikbaar Het idee van geen engelse term wil ik bij deze een beetje los laten. Als de naam maar toegankelijk is voor een breed publiek
hoi remko,
begrijpelijk. we hadden inmiddels al een nieuw voorstel bedacht (zie hieronder). engelse termen bij een tandarts doet ons al vrij snel denken aan TellSell producten voro een witte glimlach.. zou ik mee uitkijken.