Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending.
Een modern opvallend logo dat verwijst naar kozijnen, dakkappelen en dergelijke dankzij het veelzijdige huis als beeldmerk.
Het idee van de naam is dat je door een raamkozijn goed kan kijken, en dat u goed werk levert.
De naam kan natuurlijk nog gewijzigd worden.
Met vriendelijke groet,
Remco M. Out
Unieke naam voor kunststof kozijnen bedrijf
- Wedstrijd van: tutambien
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-02-2012
Datum einde: 27-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


een huis ?... waar zijn de kozijnen dan?.. en op dat huis zie ik geen dakkapel hoor.
Beste Mark Mancini,
We ontvangen graag een ontwerp van jou!?
M.vr.gr.
Tutambien
Beste Mark. Vanwaar deze reactie op mijn inzending?
Niet echt sportief.
@ vormgevernodig.nl: bedankt voor je reactie... idd een rare manier van communicatie van mark!?daarom ook mijn eerdere reactie!
M.vr.gr.
Tutambiem
Beste Tutambiem,
Ik vroeg mij af of u mijn logo ook zo slecht vindt?
Want dan ga ik mij buigen over een nieuw ontwerp.
Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik geen verstand heb van kozijnen en dergelijke. Ik ben al blij dat ik mijn Ikea bureau zelf in elkaar heb kunnen zetten ;-).
Beste..
Je inzending is idd niet de stijl die ons aanspreekt!
Je hebt deze overigens al eens bij een andere wedstrijd gebruikt! daar kreeg je ook een negatieve respons...ik zou je willen verzoeken te buigen over een ander ontwerp en naam...
Dat klopt, maar ik dacht dat dit een ander bedrijf was.
Andere mensen, andere smaken. ;-)
Ik ga hier over brainstormen voor een totaal nieuw ontwerp en naam.